torsdag den 11. september 2008

Mit design

Header
Min header har jeg valgt, fordi det er et billede jeg selv har taget. Det er en toiletvæg på en bar i København, og i sin tid tog jeg billedet, fordi jeg synes at det var sjovt og inspirerende, at der var malet grafitti helt ned på toilettet.

Farverne
Jeg elsker lyse røde og lilla farver og har valgt dem som mine blog-farver. De viser dermed noget om mig, nemlig at jeg rigtig godt kan lide den lilla farveskala, og at jeg godt kan lide, at bloggen ikke bliver alt for spraglet.
Men jeg kan mærke på mig selv, at farverne ikke er endeligt valgt.

Profilbillede
Mit profilbillede er designet på baggrund af tre tags: "Sød", "alsidig" og "imødekommende". Jordbærret symboliserer "sød", pilen rundt om er et tegn på, at det ikke har nogen fast side og dermed er "alsidig", endvidere danner pilen en glad mund på jordbærret og symboliserer "imødekommende". Farverne på profilbilledet er sort/hvid, og det var fordi, jeg ville gøre det så simpelt som overhoved muligt.

Men alt kan ændres
Min profil og mit design bliver aldrig færdiglavet. Det skal kunne ændres, hvis jeg får en "åbenbarring"en dag! ;)

Når jeg får lavet flere produkter på 46h, vil jeg ændre designet på min blog, så det henvender sig til virksomheder, der muligvis kunne have interesse i at ansætte mig som deres multimediedesigner.

- CB -

Ingen kommentarer: